terlittdodde.webblogg.se

Volledige hack-patch Golf Star™ Ps4 Geverifieerde website 6.0.0 ver 38

Geverifieerde website 6.0.0 ver 38 Golf Star™

 

 

Golf Star™ hack in-app Trunk of Stars

 

Uitgevers = Com2uS Corp

Version = 6.2.0

Aankopen = doos met sterren

Gebruikersbeoordelingen = 3,6 van de 5 sterren

Apparaat = Apple Ipod

kritique = Door verschillende updates, tonnen frustratie en veel plezier bereikte ik uiteindelijk level 100. Uiteraard geniet ik van deze game, maar ik zal je vertellen dat dit GEEN golf is. Meer dan 500 yard schijven, 90 foot putts en een bizar puntensysteem dat dient om banden te verbreken maken dit iets anders dan een geweldige golfsimulatie. 9-holes scores van 15 tot 18 jaar zijn vereist om gewoon competitief te zijn. Je moet bijna adelaar of albatros op elke hole krijgen om een ​​kans te maken. Dat gezegd hebbende, geniet ik wel van deze game. Als een fervente echte golfer is het puntensysteem het enige waar ik vanaf zou willen komen. Golf is een spel van de minste slagen. Alle vierkante of gekoppelde spelen op of accepteren de stropdas. Het is heel frustrerend om allemaal vierkant te spelen tegen een hoger geplaatste speler die je alleen verliest op basis van een puntensysteem. Er zijn geen punten in golf. Dus als je Golfstar overweegt, zeg ik probeer het maar, bereid je voor op veel beat-downs totdat de tijd komt dat je 15 keer kunt scoren voor 9 holes. Veel plezier!

Publicatiedatum = 2013-04-10

Volledige Hack Patch Golf-sterren hotels. Volledige Hack Patch Golfster 2010. Volledige hack startset voor hack-golf. Volledige Hack Patch Golf staragora. Volledige hack patch-startpakket voor hackers. Volledige Hack Patch Golf. Volledige hackstartgolfstarter. Volledige Hack Patch Golf star trek. Volledige Hack Patch Golf star wars. Volledige hack patch golfster e2 84 a2 melk.

 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: